hemma

Permalink Kategori: Vardag
17.50 steg jag innanför dörren, fucking 17.50. Äääntligen hemma & nu sitter jag och väntar på att middagen ska bli klar då jag seriöst typ svälter. Har inte kunnat äta ordentlig frukost på ganska länge och sedan åt vi lunch på ett ställe jag verkligen inte rekomenderar, eller alltså det var väl bra för det låga priset men det smakade flygplansmat. Så har inte ätit så bra idag och det i kombination med att gå 9-17 i skolan är inte jättetrevligt haha..
 
Iaf, nu tänkte jag göra lite bloggdesign och sen funderar jag på om jag ska ta en powerwalk eller något så att man rör lite på sig, we'll see :)
veckogammal bild, för risig för att att ta en just nu hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0