vardag

Permalink Kategori: Vardag
igår:
skola - ridning x2 - filmkväll med Kim & Erica, vilket var jättemysigt, vi kollade på pitch perfect (♥♥♥) & ett avsnitt av vampire diares, samt att jag provade en ny b&j smak som skulle kunna vara min favorit, Clever Cookie, har ni smakat den? Man får hela kakor i glassen haha x)
påtal om pitch perfect, bara jag som får rysningar när dom sjunger since you been gone första gången i refrängen?
idag:
vaknade vid 10 - chilla - gymma&motionera först på friskis sedan i alby - middag - obestämt, men ska se om jag orkar baka proteinmuffins idag :)
 
imorgon:
jobba 11.30-17.00 - chillaaa 
 
Livet rullar på och nu ska jag snart åka till gymmet, så vi hörs! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0