unserious

Permalink Kategori: Vardag
gud vad min blogg blivit oseriös på senaste tiden.. Haha sitter och försöker tänka ut något seriöst att skriva om och mina tankar går direkt till skolan, men det är sjukt tråkigt att läsa om såååaaatt.. frågan består. Vad skall jag blogga om? 
 
Kan iaf lägga upp min veckoplanering så ni får veta vad som händer i mitt fabulösa liv denna vecka:
 
Måndag: var i skolan, chillade
Tisdag: skola, havremoppeåkning aka ridning, valborg! jag & några till skall tvinga några killar i klassen att se på tvd en hel kväll är planen (förstår inte hur man behöver tvinga någon till det btw♥)
Onsdag: Ledig! Har inga planer vad jag vet, typ plugga inför so-prov.
Torsdag: So-prov i skolan, chilla
Fredag: Skola, Chilla stenhårt
Lördag: Tror jag har någon plan här men kommer inte ihåg i skrivande stund.. heh sorry
Söndag: Chillää
och så en seriös bild på det!
nu ska jag sova, godnatt! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0