ibra & scherzo

Permalink Kategori: Hästar/Ridning
kom hem från stallet för kanske en timme sedan och har slirat runt på tumblr & massa bloggar sedan dess.
Ridningen gick bra första passet på Ibra, han är sjukligt svår och mitt tålamod är inte jättebra, men det kändes oftast bra och Anna sa massor med bra saker efter så jag är nöjd :) Sedan, pass 2, på Scherzo var inte jättekul. Jag är ingen expert på det här men det kändes som att han var lite rädd i handen typ i början efter hon innan och sen kände han att jag inte skulle rida likadant så han ba "jag lutar mitt trötta huvud i din hand nu" vilket vart jättetungt och gjorde Ann-Sofie onöjd haha, menmen. Han kändes så himla trött och orkeslös så jag kände att det fick vara. Söt är han iallafall ♥
 
   
 
<- scherzo x2 | ibra x2 ->
(klickbara bilder)

Kommentarer
Postat av: Caroline

IBRA SÖTIS! :D <3

Svar: hihi :D det var faktiskt jättekul att rida honom! :3
ssiren.blogg.se

2013-04-26 | 21:47:40
URL: http://carolinefvs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0