hemsidor

Permalink Kategori: Vardag
de hemsidor jag besöker oftast ! :)
1. blogg.se är ju då för att kunna blogga haha :)
2. kenzas.se, jag är fan osäker på varför jag klickar mig in där varje dag. hennes blogg suger ju.
3. ssiren.blogg.se, HEHE jag gillar att läsa min egen blogg! nej men brukar kolla om inläggen ser bra ut, gå igenom arkviet osv.
4. skvallerbloggens.se, för att jag är för lat för att läsa alla bloggar så läser en blogg om alla haha.
5. facebook.se, samma sak som med kenzas blogg, det suger och jag förstår inte varför jag fortfarande använder det.
6. youtube.com, för att kunna dunka i knew you were trouble samt lite andra låtar haha.
7. tumblr.com, har blivit lite av en tumblr-nörd haha. Följ mig, stellasiren :D
8. sannasrum.se, för att hon har en jättebra blogg med bloggdesignstips som jag aldrig kommer ihåg namnet på så måste gå via hennes "riktiga" blogg hehe.

Kommentarer
Postat av: Malin Mattsson

Nu vart jag besviken unga dam !

Svar: du uppdaterar ju inte hur kan du tro att du ska vara på topplistan? xD Säger det med kärlek! Jag kollar din blogg såfort de där länkarna kommer upp på facebook! :D (och att tillägga skulle din blogg ligga först om du bara uppdaterat varje dag för du bloggar sjukt bra när du faktiskt bloggar!)
ssiren.blogg.se

2013-04-11 | 22:32:06
URL: http://mattssonmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0