tatueringar

Permalink Kategori: Vardag
denna skulle jag vilja ha i nacken eller bara "yolo" bakom örat, såsom kenza har bakom örat (scrolla ner)
denna skulle jag gjort lite mindre och satt på vänsta revbenssidan, dock lite finare & jämnare
 
 sedan har kenza något otroligt fina tatueringar, fina motiv & bra ställen:
skitfina, verkligen.
Jag skulle vilja, precis som kenza, tatuera in något för min familj.
jag tror att det skulle bli min enda tatuering som betyder något riktigt djupt liksom. Jag skulle vilja göra 4 fria fåglar att ha på höger axel (ni vet där bak på axeln, på ryggen) eller på utsidan av vänster hanndled, en för varje familjemedlem, så att man alltid är tillsammans, no matter what ♥
Yolo-tatueringen har jag näästan bestämt att jag ska göra, det budskapet är typ perfekt. Jag lever efter det redan nu och jag har inga planer på att sluta :b blir en fin påminnelse liksom. 
sedan vill jag göra ett hjärta också. har ingen speciell mening för den, jag tycker det är fint bara. kan säkert komma på någon anledning men jag tycker att man ska komma på meningen först & sedan tatueringen.. så det blir en fin tatuering bara.
Ska bara bli 18 nu! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0