noll koll jao

Permalink Kategori: Vardag
haha herregud, jag vaknade inte direkt upp på min smartaste sida imorse.. 
Först så tänkte jag att "undrar om 29 augusti" har varit när jag & company stod och funderade vid bussholmsplatsen.. Haha trög. Sedan undrade jag nu, 01:44 om klockan 23 har varit? Visst att det är mörkt ute osv men ändå haha.. & sedan har jag frågat min mor 293836434 gånger vad för dag det är idag och jag har fortfarande inte en blekaste aning o.o sedan har allt bara vart kaos haha, försökte plugga lite men det gick ju som det gick.........................
 
dock är jag såpass klar i skallen att jag iaf kan planera lite saker som komma skall (vad händer med mitt språk??) & för att spela unblock me.. YÄÄ 
förövrigt, bana 100 och jag laddade ner spelet igår.. ska jag skratta eller gråta? x)

Nej nu sova!
Godnatt folket :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0