listaaa

Permalink Kategori: Lär känna mig
Vad heter du? Stellaaa
Vad har du på dig? hur mycket som helst typ, nej men joggingbyxor, mjukisbyxor, linne, tshirt, munktröja, underkläder & strumpor x2 :D
Ögonfärg? gröna
Spelar du något instrument? håller på att bli pro på bas (feel the ironi) & jag kan piano helt okej
Dina första tankar när du vaknar? orkar inteeeeeeeee med så klagande röst som går
Vart befinner du dig just nu? på min fina (läs: fula) stol i mitt ännu finare (läs: fulare) rum
Biter du på naglarna? lol att jag sitter och biter på min nagel just nu men jag brukar inte göra det nej xd
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? vit
Nämn 2 bra filmer: Ser aldrig på film typ, så vet inte
Är du singel? yääp
Vem är snyggast? av vilka? 
Vem vet mest om dig? Öhm, jag säger allt till alla men Erica, Erika, Malin eller Emma kanske?
Vad vill du ha just nu? bättre väder
Rädd för? mycket men några saker är väl typ åska, allmänt läskiga saker och om man ska vara djup: att göra bort mig
McDonalds eller Burgerking? donken
Sjunger du? hela tiden, dock låter det förjävligt
Vill du gifta dig? in le future
Kommer du överens med dina föräldrar? oftast
Din hårfärg? brunhårig
Vad ska du göra idag? hela dagen har typ vart men äta, sova & måste förklara grejen med busskort för min mindre smarta åländske vän malin
Vad ska du göra i morgon? Rida & eventuellt åka gokart 
Skor du hade på dig idag? Converse, mina wannabe skateskor och sedan ridkängor
Vad sover du i? trosor & någon gammal tshirt
Snygg färg? just nu har jag förkärlek för rött bara för att min moped ska bli röd & vit
Favoritårstid? sommar 
Favoritmat och dryck? något kött med bea och potatisklyftor eller tacos ♥
Hur svarar du i telefonen hemma? vi har ingen hemtelefon
Vad gör dig glad? mina vänner, när saker går som det ska osv
Hur svarar du i mobilen? "hej" "hej det är stella" "hallå" 
Sov du ensam inatt? aa
Vad gjorde du kl 08 imorse? sov sött
Vad var det senaste någon sa till dig? öh? jag har värre minne än en guldfisk så ingen aning
Druckit idag? moutain dew energy, vattten, juice
Vad är det för väder hos dig nu? det blåser påriktigt så mycket att det är ett under att huset står kvar
Godaste glassmaken? b&j cookie dough
Drömmer du mardrömmar? nope. kommer säkert göra det inatt bara för att jag sa nej nu xd
Favoritklädsel? jag älskar allt man känner sig snygg i
Favoritgodis? ingen aning om vad det heter men det är sånna där "bollar" som har folie kring sig och typ fyllning O.ô
Hur många kuddar sover du med? 2
Längtar du mest efter just nu? typ jullovet haha xd & romme!
Vem har vart din räddning idag? alla busschaufförer som stannat när jag & mitt company kommit springande xd och den som höll i mitt rep när jag klättrade för om jag hade ramlat hade jag dött annars :3
Saknar du någon just nu? Jag vill mer än gärna träffa malin snaart
Godaste lukten? Killar som luktar gott är såhääär naajs, och typ det enda jag kommer på just nu x)
Vill du ha barn? inte fören om typ 15 år utan att överdriva
Är det någonting som är stressigt? skolan
Längtar du till din nästa födelsedag? öh inte tänkt på det ens haha
Är du blyg? ja
Vad gör du just nu? väntar på att det ska bli mat
Tycker du att du har fin dialekt? har ingen dialekt ;3
Tycker du om snö? om det är julafton eller i fjällen. annars är det bara blött och kallt
Vad gör du om 10 minuter? vi får väl hoppas på att maten är klar då :D
Hur mår du nu? neutralt eller vad man nu säger. helt okej låter som att något är fel liksom så vad säger man om man inte mår någonting? xd
Vad är din önskan just nu? att tiden ska gå fort typ. så att alla saker jag vill ska komma kommer
Har du något speciellt citat? nä
Vad lever du på? HAHAHHA wtf.. skum fråga
Vad gör du om 5 år? säkert något kul jag kom på att jag ville göra 
Någon/något som du alltid kommer komma ihåg? Min familj, mina vänner typ 
Vad skulle du vilja heta i förnamn? Jag gillar Stella c:
Vad gör du på fredagskvällar? Inget vettigt x)
Har du testat droger? 
Röker du? nej
Snusar du? nope
Hur många tabletter tar du dagligen? 97 och en halv. nej men ingen, eller typ någon vitamingrej men jag kommer aldrig ihåg den så noll xd
Bästa minnet från sommaren? Italien & montenegro
 
Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Finland
När var du där? I slutet av sommaren
Sköter du skolan? ja, fast var dock bättre förut eller vad man nu ska säga :b
Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? jag hade en himla bra sommar men det är helt okej nu med :3
Vilken va den värsta tiden då? typ slutet av 6an -7an och när jag insåg hur hemsk jag är ibland
Hur ofta gråter du? gråter bara när jag är arg och jag har inte vart så arg sedan typ hur länge som helst sedan
Vilken klass går du i nu? 9an
Vilken skola? kumla skola som ironiskt nog inte ligger i kumla
Vad står det i ditt senaste sms? "Hahaha amen säg inte att du fått en till stalker xD"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0