jag.orkar.inte.plugga

Permalink Kategori: Vardag
god eftermiddag kära läsare ;) detta inlägg tänker jag ägna (herregud vilket fult ord) till skolan.)

Herregud vad ingenting har hänt idag. Jag är trött (kan inte somna fören 23.00. why??) & jag har mycket läxor. Eller rättare sagt 20 glosor & världens fetaste prov imorgon. pallar ej D:
Jag kan dock typ no:n, men jag har inte ens valt vilka glosor jag ska ha tills imorgon (a) Sedan borde jag egentligen börja skriva lite om mig själv på spanskan också.. Men fortfarande, jag orkar inte D: haha nej vadå lat xd

Kommentarer
Postat av: Erika

Och du tror ni har mycket! vi har 3 prov på 2 dagar och en inlämmningsuppgift i svenskan till på fredag+ glossor i både spanska och engelskan.Slå den du (måste bara klaga lite jag me)

Svar: hehehehe (a)
ssiren.blogg.se

2012-10-04 | 17:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0