innan jag kommer till 10 ska du hinna ut

Permalink Kategori: Vardag
idg blir det till att åka & lämna klockan.. hoppas man kan byta, för jag.vill.ha.en.guldig.klocka!! inte en rosaguldig :c
 
men ah, annars då? vart i stallet idag, var med erica :) Hon rider ju Jonte nu, typ andra beridare eller vad det nu va, så jag sitter där varje tisdag & glor och nu på föreläsningsveckan då hon rider varje dag. (utom på torsdag, yäääääääy ledig dag!! haha skoja xd) nej men aah, blir stallvecka denna vecka då jag var i stallet igår, har vart idag, ska imorgon, ska på fredag (om erica vill ha med mig då), lördag (tävling i stallet, när sa jag ja till det haha? måste mått konstigt då xd) & jobba på fredag. Kommer ju känna mig som en häst när veckan är slut xd
 
jonathan igåår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0