i'm a niggah with attituude

Permalink Kategori: Vardag
tjo!
idag fick jag like väääärldens bästa idé. & min mamma är på! :D Jag & min mor vill starta ett företag, inriktning får ni veta någon annan dag men kan säga att det skulle vara en webshop. Erkänn att det vore helt jäkla grymt ? 
För det första kommer jag få ta del av lagret ju, måste prova det vi säljer ;) & för det andra, det skulle kännas helt okej att vara 15 & tjäna egna pengar ;)
Nu är det bara att hoppas på att allt går vägen, måste fixa leverantörer och allting ju :o skitläskigt xd
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Skulle du kunna ändra min text i rubriken, i menyn och i inläggen? Jag har ingen data för tillfället så jag har bara min mobil närvarande. Du har ju gjort min design men jag skulle vilja ha lite roligare. Om du orkar alltså :3 :S

2012-10-08 | 18:38:16
URL: http://juliavictoriias.blogg.se
Postat av: Julia

Sv; nu har jag skickat! :*

2012-10-08 | 19:16:44
URL: http://juliavictoriias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0