God Morgon!

Permalink Kategori: Vardag
Herregud vad skönt det är med lov.  Kan vakna utan väckarklocka, kan ligga kvar i sängen, bara chilla, kolla film (att man kan kolla på film i mobilen måste vara den smartaste upptäckt jag gjort),  jag har alltid den där perfeekta värmen under täcket ni vet? & så har jag gamla, verkligen urtvättade lakan som är såhääääääääääääääär mjuka! jag kan gå upp när jag känner för det & äta lunch direkt då jag vaknar vid lunchtid. Helt sjukt najs, med andra ord :')
 
jag såg slutpå tvd säsong 1 idag (för typ tredje gången) & denna scen ↑ är en av mina favoriter i hela säsongen. & mina favoritavsnitt är helt klart dom 2 sista & det 11 ? vad det nu är som Damon & Elena åker till Georgia i ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0