Glad.

Permalink Kategori: Lär känna mig
Har vart allmänt glad den senaste veckan, och den känslan är något awesome. så jag tänkte lista saker som jag tror har påverkat att jag gått från att vara halvt deprimerad till faktiskt glad ♥
 
♥ Jag har världens finaste vänner. Jag är sämst på att visa det men ni betyder feeett mycket! Älskar er bara allmänt sådär men ni är fucking awesome som står ut med mig!
♥ Ni har kommenterat bra senaste 2 veckorna ;)
♥ Jag har tagit mitt mopedkort <3
♥ Hittat låtar som jag verkligen gillar. Jag avskyyyr verkligen att gå runt och lyssna på samma låtar hela tiden men jag har haft svårt att hitta nya och det gör mig bara allmänt irriterad.
♥ Mamma har börjat köpa hem mounatin dew!! :'D
♥ Jag har bestämt att jag ska åtgärda ett "problem" såfort jag får tillfälle, så jag slipper gå runt med dåligt samvete :s och jag skojar inte, jag har bestämt.
♥ Ridningen har gått bra, eller vad man nu ska säga. Lisa har verkligen hjälpt mig förstå hur värdelös sits jag har, så nu tänker jag på det hela tiden och när jag fått min "nya sits" eller vad man nu ska säga.. jag längtar!!
♥ Livet har bara gått bra :']
 
bilder på en glad stella men liten stella för att jag inte hittar en vettig bild som visar äkta glädje som jag inte redan visat :b
älskar seriöst dom här bilderna, det är ren glädje rakt igenom. inga fakesmile här, neppnepp :b
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Guuu va gulliga ^^ börjar typ le när jag ser dem

2012-10-02 | 17:48:39
URL: http://mackapagga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0