Det bästa & sämsta med moped

Permalink Kategori: Moped
Det bra:
- frihetskänsla de lux. 
- bra samtalsämne haha
- en lat mans bäste vän, jag slipper gå ♥
- det går snabbare att ta sig dit man ska 
- man slipper "planera" och tajma ens föräldrar när man ska, för jag kan åka dit själv :33
- man slipper förstöra ryggen genom att bära sina übertunga skolböcker, bara att langa ner dom i "bagageutrymmet" vad det nu heter haha ;D
 
(bild på min brors moped, only because jag inte har någon ny på min egen)
 
Det dåliga:
- Kanske bara är så för mig, men mitt hår stinker avgaser såfort jag åkt moped :s
- "dyrt", alltså det blir ju en till sak man måste lägga pengar på
- Man blir b-l-ö-t (!!) om det regnar och det blir svinkallt
- Händerna fryser verkligen till is om det är kallt ute haha :(
- Går inte att köra på vintern om man inte är självmordsbenägen
 
film från när jag kör lillebroders moped. Förra sommaren, och jag kan för övtigt lugna er med att nej, min lillebroder ska inte bli filmare ;) Fast iofs, med tanke på hur hungerspelen är filmat kanske tom Casper kan bli det? Eller vad tror ni? ;) Aja, Enjoy folks ↓
nu, mat, sedan, hämta erika & sedan sova hos någon :3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0