dagens fail

Permalink Kategori: Moped
haha jag ramlade med moppepeden idag x)
jag, emma & rasmus skulle hem till maxi, och jag hittade inte så jag åkte med rasmus, och han burnade någon väg över en gräsmatta. Iaf, jag hade Emma där bak så hade redan skitdålig balans, så jag slirade omkull, haha usch vad fult det kändes. Sedan ramlade Ralle också, om jag förstod det rätt kollade han typ bak när jag skrek & då slirade det för han också, haha så jävla dåliga xd han hade tydligen kört där förut också och ramlat då med, så varför vi tog den vägen vet jag inte haha xd
aja, allting helt för min del, emma tappad antagligen sin örhänge då (?) (dyrt kenza-örhänge så jag lider med dig bro) så det var det enda negativa som hände, eller rasmus handskyddgrejsak gick sönder men aah, den låg kvar den så det verkade inte göra något :p
 
och jag är inte en person som tänker "OMGAD MÅSTE FOTA" så jag tog ingen bild, det var mest snabbt upp hehe, men jag kan visa en bild på min fina ficka som blev perfekt omfärgad :3
 
 
xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0