10 sanningar

Permalink Kategori: Lär känna mig
1. Jag kan inte vinka & åka moped samtidigt....
2. Jag gillar bilden nedanför skarpt :D
3. Jag är fett glömsk.. eller nochalant, vet inte hur man ska säga. Men jag glömmer det mesta jag sagt direkt och jag förstår INTEEE hur man kan hinna tänka innan man pratar.
4. Jag & Malin har finfina planer på gång ♥ 
5. Jag ska lära mig stunta med moppepeden, men jag vill inte trimma..
6. Jag vet inte hur man får upp moppen på bakhjulet & jag kommer bokstavligen dö när jag försöker
7. Jag funderar på att klippa håret kort
8. Jag skojade bara. Jag gillar mitt hår & min längd & min hårfärg :3
9. Jag blir alltid på jättebra humör av att samtala med Malioin, mycket klokare av att tala med Erica, mycket mer problemlös när jag kommer från Erika, mycket trygg när jag är med Emma, mycket glad då jag är med Isa & jag känner att jag kan vara mig själv till 110010101% med alla mina vänner :3
10. Jag saknar Isa & Malioin , hatar att vi inte kan ses oftare :c ♥

Kommentarer
Postat av: erika

nr 1 och 5 passar ju bra ihop ;)

2012-10-23 | 17:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0