tjoba

Permalink Kategori: Vardag
 
lite bloggning såhär på nattkvisten. Jag sitter awake och försöker komma på något kul att blogga om & Malin sover, väldigt trevlig kväll detta alltså!
Nej men haha, jag & Maliln startade kvällen med att vänta på (ursäkta uttryckt) horbussen som aldrig kom = GÅÅÅ till alleplan och vi tog så klart bussvägen (en omväg) för att kunna hoppa på bussen ifall den skulle få för sig att komma medan vi gick,. Sedan köpte vi iaf godis och drog hem, har sett på Ted (rekomenderas!!!) & Step up med världens snyggaste Channing Tatum ♥

Imorgon tror jag att jag skriver lite mer om filmen Ted.. Haha den var faktiskt ascharmig x)
Men nu ska jag sova jag med, så godnatt fellas för er som läser detta nu & godmorgon till er som läser detta när ni vaknar! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0