segt as fuck

Permalink Kategori: Moped
internet segar utav bara fan just nu, så sitter och redigerar bilder.. det blir bra som fan, asnöjd hihi! Ni får se strax, ska göra klart bara men tänkte att jag skulle uppdatera er lite om vad som hänt under dagen :)
 
Jag drog in till stan ungefär halv tre, mötte upp Erica som klarat sin trafikkörningen idag! Så nu har ni snart 2 faror i trafiken ;) HAHA nej men, vi drog i alla fall hem och körde igenom, runt, över, under och mitt i tyresö. Vi körde rondeller osvosv, så nu är Erica i princip pro på att köra... Haha det är ganska kul att sitta därbak för hon är precis som jag var när jag började köra, bromsar in i varje korsning, skitnervös i rondeller, osäker på när man ska blinka osv.. x) Jag svär mannar, det försvinner efter ett tag.. c;

Nu
är det bara tuta och köra (jag har förresten aldrig tutat i trafiken? När ska man göra det haha??) Vi var ute i typ 90 minuter och jag försökte samtidigt få slut på min bensin. Hade 2 pluppar hela tiden, hello there big tank! Men sedan åkte jag iaf och premiärtankade 98an istället för 95an och mopeden gick fett bra på vägen heem :D ♥
 
Jag tycker synd om er i Tyresö, ni har tre mopedlåtande år framför er.. Ni kommer aldrig ha en tyst stund ;)
 
jag har tyvärr ingen bild på oss båda så ni får en bild på världens finaste erica ↓
nu skall jag återgå till att redigera mina bilder, puss och kram så hörs vi sedan <3333333333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0