Hissar & Dissar

Permalink Kategori: Hiss & Diss
- ridning imorgon, jag är fett taggad! 4 hoppningslektioner framför mig! :D
- malin kommer om 5 dagar!
- radioactive - imagine dragons ♥
- malin ville bli hissad, så hiss på dig malin ;)
- prao
- min blogginspiration, vet inte riktigt vad som har hänt men jag har jättemycket idéer till blogginlägg :D
- sl's minibussar, skitsöta haha!
- pratat med Malin i 3,5 h nu :D

- malin får inte ta med sig sin moped hit
- failade med dessa ikoner x) men det får gå för denna gång!
- att det tar åååår att komma till mina praoplats
- jag har fortfarande inte skrivit min bokredovisning eller mitt fönster
- att min pesto-burk läckte utav bara satään idag i min väska :(
- att pretty little liars är så jävla sega på att släppa sina avsnitt :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0