Hemma!

Permalink Kategori: Hästar/Ridning
Åh vilken tröttsam dag haha!
hade världens sämsta morgon, och sedan fick jag iofs göra saker jag tycker om på praoen men det är såpass lätt att det blir tråkigt efter ett tag, om man ska ha den attityden :p Men jag gillar ändå att praoa där jag gör och det känns som att dom lyssnar på mig när jag säger saker om tex hemsidan! :) (Jag har jobbat med deras hemsida/blogg, jobbar i photoshop, uppdaterat deras facebookhemsida & intervjuat 2 nya medarbetare idag!) När jag sa det sådär lät det himla kul, så jo det har vart en bra praodag när jag tänker efter :D
 
Sen iallafall, stressa, stressa, stressa stressa (!!) hem till ridningen. Var i stallet kvart i fem (rider fem) men jag hann haha! (okej min häst var nere, hehe). Red i alla fall Timmy, alltså jag kan inte hoppa den hästen?! Jag fattar inte hur alla andra gör det så bra men det var kul i alla fall haha! (:
 
Jag har tyvärr ingen ny bild på Timmy framifrån hahaha så jag bjuder på denna charmiga! ;D
Jag ska försöka få någon att fota nästa gång så jag kan bjuda på bilder! :)
så jävla ful häst hahah xD
aja, HÄR hittar ni ridskolans bilder på Timmy, orkar inte tjuva dom just nu :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0