du måste resa dig och se vart denna vägen leder

Permalink Kategori: Vardag
jag älskar er, ni bara suprisar en när man minst anar det, haha 5 kommentarer igår ♥
Det och att jag gick på ungefär världens fulaste busringning igår, gjorde typ min kväll haha..
 
Jag hade tänkt åka och köpa lite smink idag, men jag orkade inte så jag tar det någon annan dag. Istället fick jag idéen att försöka locka mitt hår, och det gick ju................... bra :s haha jag tror jag måste öva lite eller vad tror ni? xD
 
fin mobilredigering med inslag från photoshop xd
nu blir det kötta bokredovisning och sen stallet.. skulle vart med erika men hon vaknade så sent så det hinns itne med >:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0