Hoppade kola igår :D

Permalink Kategori: Hästar/Ridning

Igår hoppade jag kola, gick inte så jättebra faktiskt. Hade inte alls bra känsla och vi hoppade 5,5:an, och det kändes seriöst som att vi skulle hoppa in i hinderstödet/springa på sidan varje gång så jag var verkligen sjukt rädd mellan hindren xD men jag är nöjd med att vi faktiskt hoppade hindren varje gång och inte sprang på sidan. Tycker även att det blev bättre mot slutet då vi kom in i ett bättre tempo (vi skulle komma in i trav, wääh läskigt! Känner att jag inte har någon kontroll i trav?) haha aja, betyg 7/10 xD

Bilder från träningstävling som var på slutet av en kurs, fotade av Malin (http://mysigakrokodilen.blogg.se) (kan inte länka från mobilen xd)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0