Hiss & Diss

Permalink Kategori: Hiss & Diss
HISS:
» Vår/Sommarregn! Visst att den kanske inte är jättekul om man är tvungen att vara ute just då, men fuuuck vad gott det luktar efteråt, och det blir jättefint och fräscht efteråt!
» Allt jag längtat efter vintern börjar närma sig med stormsteg, sommarlov om 27 dagar, italien om 29 dagar, konfirmation om 43 dagar, montenegro om 57 dagar &  födelsedag om 70 dagar ♥
» Malin kommer på torsdag♥
» Älska projektet på engelskan, kommer bli sjukt bra!
» Hissar »-pilarna. Fett snygga haha xd
» Har massor med idéer på bloggdesign! :D


DISS:
» Elaka svar på tal, i don't get it. En liten fråga, och folk får verkligen rage. Jag skojar inte, visst att man kanske stör sig på den kommentaren, men förfan, svara inte så jävla drygt. Om frågan är typ "hur gammal är du?" så behöver man inte svara ett milslångt "Herregud, spelar det någon roll? Jag bloggar för min egen jävla skull och om du inte gillar det dra härifrån! Hur gammal jag är spelar ingen roll, jag är mig själv och det är huvudsaken!!!!!!!!!" Okej, dåligt exempel, men ni fattar. Sedan den där jävla slutklämman "och kommentera inte anonoymt! -.-.-.--.-.-.-" magad.
» Trötthet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0