jag vill leva i nuet inte ångra mig sedan, så jag lever idag

Permalink Kategori: Outfits
varför har inte jag nya blogg.se? vill också ha :c

god morgon, eller något.. haha xd
jag håller iaf på att packar nu, tänkte att jag ska börja i tid liksom ;) åker till montenegro på söndag nämligen! För er som inte visste så har Isa & hennes famlij ett hus där, så jag & Emma åker dit en vecka! Längtar verkligen asmycket, fast lite läskigt att vi ska flyga hem ensamma sedan? För det är bara jag & Emma som åker dit, våra familjer stannar hemma & Isas familj kommer stanna kvar där sedan :s men det går nog bra! :D
Ska återgå till att packa nu, vi hörs sedan!
some risiga pics on outfits i'm gonna wear in Montenegro ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0