rubrajko

Permalink Kategori: Vardag
tjoba,
denna helg har spenderats med Erika. Igår badade vi på dagen, vettefan vad vi gjorde sedan & så drog vi och köpte ben&jerrys att ha till kvällen. Sedan drog vi hem till mig, fixade middag & fysatan vad mycket jag åt. typ 3 tacos totalt, och jag var inte ens hunrig haha.. så blev rätt illamående, så vi åkte ut och motionerade lite för att smälta maten. Erika gjorde sin första vurpa haha! xD aja, sedan drog vi hem, såg börjar på faf 1 och åt glass innan vi sedan sooov.
jag & erika, fotad av kim
idag har vi vindsurfat! assvårt haha! jag kan helt ärligt säga att jag var totalt jättevärdelös på det, men jag hoppas på att jag får vara med & åka igen & därmed försöka igen :] förövrigt så kom erikas morföräldrar på besök och det blev tårta & grejer vilket smakade helt ok ;) & sedan gjorde vi chokladdoppade jordgubbar som också smakade helt ok & sedan gick jag hem :] & nu sitter jag & kollar på när one direction smakar kaviar. fysatan trycker ut halva tuben och äter. YUMMY :D
 
ytterligare en bildbomb från i torsdags när jag, erika & kim åkte kommer snart upp på bloggen. Så stay tuned! :]
 
GOOD NAAJT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0