True Blood

Permalink Kategori: Tips

Vet ni en väldigt skum sak? Jag har fastnat för True Blood! Egentligen är serien inte alls bra, vad jag har sett hittils är det en lite mer horny verision av Twilight. Huvudpersonerna har alla sina små saker jag stör ihjäl mig på, men jag har ändå fastnat för den.

Kan även berätta att jag kände igen en av huvudpersonerna i True Blood, Ryan Kwanten, från filmen Flicka. Men jag såg även att han är med i Dead Silence, men jag ba nooo way, så jag googlade och fick upp värsta läskiga bilden, vart skiträdd för att gå in i mitt rum efter det! En liten parantes bara ;)

True Blood handlar om hur vampyrer och människor lever tillsammans i Bon Temps, en fiktionell småstad i amerkikanska delstaten Louisiana. Serien kretsar kring Sookie Stackhouse (Anna Paquin), en telepatisk barservitris, som blir förälskad i vampyren Bill Compton (Stephen Moyer).


framgooglad bild î 

Men för er som gillar Twilight är detta nog något för er! Fast läskigare, mer horny & väldigt annorlunda dialekt :b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0