bloggberoende?

Permalink Kategori: Vardag

har ni någon gång tänkt på hur mycket tid man spenderar (slösar) när man läser bloggar? Jag tror jag läser typ 12 bloggar minst (asså dom jag kollar varje dag, sedan finns de dem jag då&då) & varför då? För att veta vad gör om dagarna? Visst att man läser typ Kenzas för outfittips & vissa bloggar för att man behöver råd, tex träningsbloggar osv. Men alla andra bloggar som som typ bloggar om allt & inget & allt däremellan men mest vardag? Varför läser man sådana bloggar? Bara en tanke som slog mig.. Någon som kan svara på det? :o

& vad är det som gör att vissa bloggar blir större? Jag fattar widerstedt's och kissies, dom har ju gjort större & mindre skandaler, provocerar & skit, men typ paows? & dessies? Dom gör ju i princip inget annat än att skriva om sin vardag, fest & lägga upp bilder på maten dom äter (alltid vapiano haha). Vaför börjar man följa dom bloggarna? Vad ser man för intresse i det? Paow kan ju inte ens blogga stabilt utan åtminstone medan jag läste hennes blogg kunde hon inte ens uppdatera stabilt. (inte för att ha höga krav eller så men dom lever ju typ på att blogga så dom borde ju kunna uppdatera :b). Så, kan någon svara på varför man fastnar för dessa, egentligen, ointressanta bloggarna?


(förövrigt, jag klagar inte jag bara tänkte högt. Vet inte vad jag skulle göra utan mina älsklingsbloggare ♥)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0