Värmdö it is

Permalink Kategori: Vardag

Kom """""just"""""" hem från värmdös öppet hus och jag har bestämt mig för att det blir Värmdö. Dock inte teknik som jag bestämt från början utan mina val kommer se ut såhär :
1. Natur, natur
2. Natur, forskning & journalistik
3. Natur & samhälle

Vad tror ni om de mina vänner ? Eller skit samma, mitt liv, mina val, not your business *fett cool jag e!!!!!*. Skoja , hahha men jag hoppas det blir bra! :)
Nu blir det hindra Malin från att ha sönder min blogg och sedan ett avsnitt tvd innan jag slutligen beger mig iväg till dejten med John blund… (;

Skitfult sms idag från min bror, måste visa när jag ändå berättar om min dag.. xd hissen gick inte riktigt ända upp idag tror jag bestämt x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0