she's hotter than fire

Permalink Kategori: Vardag
hej på er!
Sorry för riktigt usel uppdatering idag och igår men det har ju vart jul ;)
iaf, jag tänkte visa mina julklappar lite senare i veckan då jag inte fotat allt än, men det kommer!
Kan iaf säga att jag är väldigt nöjd med mina julklappar och min jul, det enda som suger är att vi inte har något pepparkakshus haha .. vi hittade inget och jag, den late i familjen, är även den som bakar i familjen så det blev inget hus i år :p Men vad gör det om hundra år tänkte jag och gick vidare.
 
just nu sitter och jag pratar rövarspråk (?) med Erika och ska strax se några avsnitt av 90210! :) Och längta lite till att Ian Somerhalders nya serie kommer ut.. :D
/hörs imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0