i-landsproblem

Permalink Kategori: Vardag
mina vänner, jag har ett stort problem. Som vi alla vet så bytte jag design igår. Har redan idéer på en ny design? HAHA vart kommer alla dessa idéer från? Det är nästan (nästan) så att det är störande haha, liksom jag vill kunna njuta av den jag har ett tag innan mina nya idéer börjar flöda. Man kan ju typ börja tro att jag är kreativ eller något nu :s
men iallafall, kommer nog ha kvar denna en månad iallafall, jag är faktiskt himla nöjd med den :D 
ska iallafall få utlopp för min plötsliga och antagligen tillfälliga kreativitet och göra en design åt vera nu, så vi hörs! :)
(klickbar bild)
den första design jag gjorde åt vera haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0