hiss & diss

Permalink Kategori: Hiss & Diss
Hiss:
- Är hos Malin nu!
- Nyår imorgon motherfuckers! :D 2013 ska bli amazing!
- Fick awesome julklappar!
- Jag kanske har världens sötaste medryttarhäst efter nyår! :D
- Alla dessa roliga bilder som finns hehe.. Har typ tusen på min mobil, utan att överdriva! x) och sedan älskar jag att man får skämta om typ allt these days (a)
(klickbara bilder)
Diss:
- låtar som man hittar via youtube som inte finns på spotify
- Att duscha hungrig
- Alla bloggare som självdiagnoserar sig och när dom säger symptom är det inte alls ovanliga "egenskaper" eller vad man nu ska säga... Liksom jag kan känna igen mig i många av de där "symptomen" men jag har svårt att tänka mig att jag lider av en himla massa diagnoser för det? O.ô
- So much time wasted on wrong person

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0