dagens bra vs. dagens inte bra

Permalink Kategori: Vardag
kör en tyra här och lägger upp dagens bra vs. dagens inte bra!
 
↑ Dagens bra 1: sov 11 timmar i streck i natt!
↓ Dagens mindre bra 1: var ändå trött när jag vaknade xD
 
↑ Dagens bra 2: Zac Efron är snygg (vi såg på 17 again på engelskan)
↓ Dagens mindre bra 2: Slumdog millionare verkar inte vara en bra film (vi ser den på engelskan)
 
↑ Dagens bra 3: Red Ibra (!!) på lektionen
↓ Dagens mindre bra 3: Det gick skitdåligt, han var jättesvår!
 
↑ Dagens bra 4: Men trots att det gick så dåligt var det en väldigt nyttig lektion!
↓ Dagens mindre bra 4: Dock var det pinsamt då alla andra som rider honom rider honom jättebra
 
↑ Dagens bra 5: Jag och Kim är pro på att fördriva tiden, tack vare dagens teknologi!
↓ Dagens mindre bra 5: Jag suger på ordjakten (spela mot mig: ssiren)
 
↑ Dagens bra 6: Vi bakade lussebullar på hemkunskapen! :D
↓ Dagens mindre bra 6: Jag höll nästan på att glömma det :o
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0