5 bittra bekännelser

Permalink Kategori: Lär känna mig
- Jag avskyr när folk ger svar på tal. Det är fan sällan som kommentarerna som besvaras är riktiga frågor och inte bara massa skit som bloggaren känner att då måste svara jätteöverlägset på.
- Jag tycker det är jättekul hur alla vill ha förhållande på vintern men vara fria som vinden på sommaren?
- Jag tycker det är jättetråkigt när man gör bloggdesigner och bara ändrar typ bilderna i headern och sen ba "NY DESIGN ALLA BESÖK BLOGGEN OCH KOMMENTERA :****" liksom designen är inte ny? headern är ny ;)
- Jag avskyr människor som är jämt och ständigt deppiga/negativa/bittra. Jättejobbigt och jag avskyr när folk inte kan säga något annat när folk inte kan säga något annat "jag kan inte", "det går inte". Klart som fan det inte går när ni tänker så?!?!
Jag tycker att dessa långa status-berättelserna om hur en kille offrar sina ögon/sitt hjärta/sitt blablabla för sin tjej är skitjobbiga och speciellt alla killar som lägger ut dom för det känns som att dom endast vill ha uppmärksamhet från tjejer.. Tycker det är lite smått gay faktiskt x)
 
Nu ska jag vara glad igen och önska er godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0