Hejsan bloggen

Permalink Kategori: Vardag

Ligger i sängen, trött som ett aaas. Lägger mig nog ganska tidigt idag tror jag.. Iaf. Idag har jag jobbat, letat efter min drömskjorta typ & ätit middag med mor min på vapiano. Fett gott där, rekommenderar det för alla nyblivna kärlekspar, alla forever alonisar & folket däremellan att gå dit. Ta den med scampi & spenat! Foodgasm på den hörrni! Aja, nu blir det typ gå & lägga sig innan jag svimmar. Sista dagen på jobbet imorgon, TAGGA! (ska vi se om appen får upp detta inlägg. Om den, mot förmodan, får det ringer jag fan tidningen.) Jag idag *pil neråt*. Massa hår!! Vet inte riktigt vad som hände men jag har känt mig som en hårboll idag. Haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0