glader

Permalink Kategori: Hästar/Ridning
idag hoppade jag Lamas, och det gick väl sådär. Kombinationer på medellinjen, inga konstigheter. Har inga fräscha bilder heller så blev lite småledsen. men så kom jag på att jag har en film från när jag hoppade Lamas senast, och då hoppade vi studs. Så håller på att fixa den nu, så får ni den senare ikväll för det kommer ta runt 3 år att fixa den, för måste först omkonvertera den i photoshop och sedan ladda upp den på videofy vilket kommer ta 100år då den är i HD - bara omkonverteringen beräknas ta en halvtimme..
Men håll utkik! :D
Får bli en liten qoute i brist på annat + att ni får fetaste filmen sedan.
den gäller ju inte bara när man vill förlora vikt, utan alltid. You can't just sit there!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0