9 sanningar om Emma

Permalink Kategori: Vardag
tjena, ska gästblogga lite här då! Emma heter jag då och här får ni lite random gullig fakta om mig :3

Jag kan inte längra säga att jag aldrig har fått ett F
♥ Jag gillar inte toaletter med vanliga fönster så man får för sig att massa folk kollar in när man .. u know.
♥ Jag får lätt skuldkänslor & det är SÅHÄR jobbigt
♥ Alla mina strumpor försvinner spårlöst >;o
♥ Jag är rädd för att vara ensam
♥ Jag gillar inte att känna ansvar men ändå gör jag det
♥ Jag har ingen aniiiiing om vad jag vill bli i framtiden & blir jättestressad när alla frågar
♥ Jag är typ rädd för grisar? fett random
Jag ska praoa på en modehemsida v. 16 & 17! längtar :D

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0