piercings! :]

| 0 kommentar/er
som ni kan läsa längre ner ↓ så har jag ju tappat 2 piercingar & 3 pluppar, så idag blev det till att åka in till stan & köpa nya, hade ju tänkt köpa icke hängande men det fanns ju inga snygga D: så det blev två st "snygga" eller sådana som jag blev "jätteledsen" när jag tappade så nu har jag två, höhö :D sedan köpte jag även 1 piercing med något rosa i mitten & tre "pluppar" [en som jag var tvungen att sätta på direkt eftersom jag inte hade någon plupp utan tejpade fast] från punkt shop.. Sedan gick vi förbi en affär med piercingar som hette ohio, där köpte jag en blå fjäril :D (den har jag på mig nuu).
dom tre piercingarna till vänster är dom från punktshop, 39kr/st.
den blåa är från ohio som ni kanske kan räkna ut då & kostade 49kr.
Plupparna var skitdyra och kostade 15 kr/st.
köpte även ett par shorts som jag ska ha imorgon (akut shortsbrist_123) så de får ni se imorgon på en dagens outfit bild. PUSS :*

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0