Mysmiddag

Permalink Kategori: Vardag
Jag & dennis fixade tacos till middag idag, var verkligen jättegott hehe. Efter att vi städat efter oss gick vi ner & satte oss framför tvn och här sitter vi fortfarande haha. Ska såfort vi har ork städa rummet och sen blir det väl mys framför någon film med godis, bara för att vi kan ;)
Tänkte bara uppdatera lite, händer inte direkt något jättekul men aja. Nu ska jag skaka lite liv i dennis så vi kan få städningen överstökad.
Puss och kram osvosvosv vet aldrig hur jag ska avsluta inlägg xd



Kommentarer
Postat av: ERIKA MED K

HEJ STELLA DET ÄR JAG SOM ÄR ERIKA MED K. OCH JAG VILL KOMMENTERA DIN MIDDAG. PENIS

2014-04-20 | 19:06:34
URL: http://sotastepojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0