tränat!

Permalink Kategori: Träning
Var och köpte gymkort idag! Planen är att försöka träna 2-3 gånger i veckan iallafall, inför sommaren liksom ;)
Gick faktiskt feett bra idag, vi höll ett bra tempo och lyckades va seriösa typ hela passet haha. Och det känns inte som att jag har förlorat såå mycket på den tid jag inte tränat. Tackar stall & hästar + en grym matsmältning för det hehe. Vi körde ben + mage & rygg idag, vi ville bara känna igenom lite eftersom ingen av oss har varit så aktiva senaste tiden (okej erica har säkert varit, läs: jag). På fredag tänkte jag träna själv, har inte bestämt vad men kör väl vad jag känner för. På söndag tränar jag med Erica igen & då är planen att vi ska köra armar + rumpa och sen lite vad vi känner för. Kul att vara igång igen! :D

Min mat sedan när jag kom hem, var skitgott tills jag fick för mig att prova en ny krydda (venne ens vad det var, någon sorts peppar..) och då var det plötsligt inte lika gott längre haha. Ser nyttigt ut iallafall! 

 
Nu -> dusch & sedan tänkte jag bädda ner mig i sängen och kolla på något avsnitt av ej vald serie. Ni får har det bra så hörs vi (förhoppningsvis) imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0