Horses

Permalink Kategori: Vardag
Hej på er!
Sitter i stallet och tänkte blogga lite snabbt innan min ridlektion börjar. Jag tror jag håller på att bli sjuk. Jag håller bokstavligen på att frysa ihjäl även fast jag sitter med 2 tröjor + jacka inomhus precis bredvid ett element och så har det varit senaste dagarna. Hoppas verkligen att jag håller mig frisk nu när det snart är lov och grejer.

Annars då? Livet rullar! Var i riksdagen idag, var väl inte jätteinressant men det beror nog på att jag inte tycker om politik haha. Imorgon är det skola hela dagen med paus för vapiano innan vi sedan åker till universitet med klassen för att kolla på en föreläsning om organförsäljning. Kan bli intressant men kan även bli dötrist, men det lär vi märka! Sedan är det lite prov (kemi & svenska nationella :s ) innan vi äntligen får loov!! Taggaa!! Skriver vad jag ska göra på lovet i ett annat inlägg för nu börjar min ridlektion strax. 
Hörs sen!!

Jag just nu, så fabulös 

Kommentarer
Postat av: ERIKA MED K

HEJ STELLA DET ÄR JAG SOM ÄR ERIKA MED K. OCH JAG VILL KOMMENTERA DIN ANSIKTE IGEN. PENIS

2014-04-20 | 19:04:58
URL: http://sotastepojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0