hemma

Permalink Kategori: Vardag
Nuu är jag hemma och fett sugen på att göra något men ingen verkar ju kunna så får bli hemmasittarkväll istället. Men de blir väl bra det med, då kan jag satsa på att vända tillbaka dygnet lite hehe, vaknade tjugo i två idag. Men fy vad skönt det var, och vetskapen om att Dennis hade gått upp typ 6 timmar innan det för att gå till skolan gjorde bara hela tillvaron bättre hehe. Aja, bra helg & skönt som fan med påsklov, livet är rätt bra just nu alltså :) har även klarat det där jävla 2048 nu så det finns liksom inget som kan dra ner mitt humör haha :D
Men nu tänkte jag börja avrunda, ska fixa lite på designen tänkte jag :)


haha tintin igår tror jag, hur söt haha ? :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0