träningen right now

Permalink Kategori: Träning
Är så brutalt otaggad på allt som har med träning att göra. Har tränat typ 6 gånger om ens det senaste månaden, det är fan illa, älskade typ att åka till gymmet förut ju. Men trots min omotivation åkte jag (med Erica, Kim & Alonso) till gymmet idag och när vi värmde upp kände jag att men vafan, jag skulle ju kunna springa i evigheter så jag valde att bara springa idag. Sprang i en halvtimme & nästan 5km! :D Det, mina vänner, är jäävligt bra jobbat om man är så omotiverad som jag är. Så det kändes bra, tog det verkligen stegvis. Hade tröttnat efter typ en kvart, men då var jag nära 250kcal så tänkte att jag springer till 250kcal så får det räcka sen. Sedan sprang jag förbi det och hade typ bara ngn minut kvar till 20 minuter. Så då tänkte jag att jag lika gärna kunde springa det. Men jag visste att det skulle kännas jävligt bra att springa bort 300kcal.. Sådär höll jag på, mådde illa i slutet haha. Men nu är det gjort och det känns som sagt bra, har dock fortfarande ingen motvation till att fortsätta träna men får väl hoppas att det kommer. Kanske ska tillägga att jag inte räknar kalorier utan jag behöver bara olika saker att kolla på på löpbandet för att motivera mig till att springa mer.
cred till er som orkade läsa hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0