min sommar

Permalink Kategori: Vardag
sa ju att jag skulle sammanfatta min sommar, har inget bättre för mig så tänkte göra de nu.
Iallfall, den började rätt chill, var typ hemma och gjorde ingenting. Åkte sedan till eckerö på åland tillsammans med Malin (vi åkte moped ut dit, haha 30 mil), var där över midsommar, chillade och träffade några assköna killar som faktiskt var från Sverige (några så nära som från Nacka). Drog med mig Malin hem till Sverige & fixade en överraskningsmiddag för Erika som fyllde 16. Malin & jag skaffade oss ett vrålåk vi åkte på den veckan, haha.. Råkade ha sönder den lite men vi bestämde oss ändå för att åka ner för världens brantaste backe.. Smarta tjejer, alla kom dock ner helskinnade så det var bra xD
 
 
Sen åkte vi till åland igen & jag ut vidare till Nåtö med familjen. Efter 2 dagar fick jag världens hemlängtan och när Erika (som kom ut till Nåtö) åkte hem igen följde jag med henne och bodde hos henne i två dagar. Vi chillade gäärnet, träffade kompisar osv. Åkte sedan till Åland och bodde hos Malin några dagar, vi åkte bland annat ut på en typ 100mil (seriöst, 40 mil dit & 40 mil hem) lång roadtrip på moped (vi åkte även färja & vajerfärja under den trippen, mycket spännande) innan vi tillsammans åkte tillsammans till baståsen, ett fälttävlansläger i västerås som verkligen var under förväntingarna.. Ska inte vara negativ men det var inte värt pengarna. Åkte hem, firade halva min födelsedag hemma & sedan på eftermiddagen åkte vi till Åland för att kolla på nause som spelade på rockoff, och det blev en av de bästa kvällarna på myycket länge. Fysatan vad nause levererade!! Sedan chillade jag hos Malin resten av rockoff veckan med najs musik, lite party, lite läskiga zombieupplevelser & bortsupna nycklar.
 
Efter rockoff följde Malin med hem till Sverige & vi umgicks med friendz, badade & var bland annat vid flatenbadet. Efter att hon åkt så var jag hemma några dagar & sedan åkte jag & Dennis ut till nåtö för att fira min mammas födelsedag. Var där i typ 2 dagar och tog sedan med Dennis hem till Sverige & typ tog det lugnt. Han åkte efter några dagar & sen efter det chillade jag de sista dagarna innan skolan började igen.
 
Hade en underbar sommar, tack alla som var med och bidrog till att den blev så bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0