jag är grym på att blogga

Permalink Kategori: Vardag
don't you agree? Har iaf vart på åland över helgen och har knappt haft internet. Men aa, vet inte vad jag ska berätta. Har fortfarande en helt störd träningsvärk i överkroppen, är helt galet trött och jättefattig. Ligger i sängen och myser framför en film. Är sugen på att ta tag i min bloggdesign men känner samtidigt att jag inte har ork till det, har liksom grunden klar så det är det "avancerade" kvar, och känner jag mig själv rätt så är idag en sådan dag som jag kommer bryta ihop för minsta lilla sak som inte fungerar. Så vi får se hur jag gör på den punkten, nu ska jag återgå till att glo på film :3
Typ såhär trött är jag just nu. Är dock inte lika söt haha.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0