on my mothers jobb

Permalink Kategori: Vardag
hello babes ;)))
driver haha, men iallafall, hej på er. Sitter på mammas jobb nu i väntan på att hon ska jobba klart och sedan ska vi ta en snabbis på stan innan jag slutligen sätter mig på bussen för att sedan åka till åland och en efterlängtad pojkvän. Så ikväll blir det sedan mysa med honom men imorgon är planen även att jag ska hinna träffa Malin också :D sedan på söndag bär det av hem igen och då blir det typ chilla gärnet, brukar vara rätt trött när jag kommer hem haha. Så där har ni helgens planer, ska försöka blogga även fast jag är på åland men det brukar gå sådär haha.. We'll se;)
vadå att jag ser likadan ut på varje bild? förstår absolut inte vad ni menar :o
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0