självdisciplin

Permalink Kategori: Träning
Lånar Ericas idé om självdisciplin i en vecka, blir spännande haha.. Skriver en utvärdering nästa söndag!
 
Mina mål:
- Inte äta godis/läsk/bakverk eller dricka läsk (Vet ni hur svår den här punkten kommer bli? Vi har två stora burkar med pepparkakor hemma och pepparkakor doppat i mjölk är påriktigt mitt beroende just nu...)
- Inte småäta & i allmänhet tänka på vad & hur jag äter.
- Inte slösa massa pengar (Kommer bli skitlätt nu när jag inte kan lägga pengar på massa onyttigheter ehehe)
- Gymma minst 2 gånger (onsdag, torsdag) & gå en promenad minst en gång.
 
Tror ni jag klarar det? Kommer sakna mina pepparkakor så det gör ont </3 Men jag vill verkligen bli av med mitt sockerberoende så jag får kämpa haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0