höstlovet

Permalink Kategori: Vardag
hej alla som fortfarande läser min blogg haha :)
haft ett bra lov? det har iaf jag haft, har varit med Dennis hela lovet. Vi har chillat galet, kollat på massa film, åkt massa bil & myst typ. Har köpt mat & godis för typ 600 på en vecka också, haha mår typ dåligt över det seriöst. Har även fått virus på datorn, mår typ dåligt över det också haha.. Något som däremot är jävligt najs är att jag äntligen kommit igång med övningskörningen. Var ute igår med pappa och det gick superbra, jätteskönt :D

Livet rullar på som ni märker. Hade kemiprov (praktiskt prov, vi labbade) idag som gick helt ok, jag sa till läraren att "jag är osäker på formeln" (vi skulle räkna ut en sak efter att vi labbat) och hon ba "men du labbade jättebra" så skrev hon det på mitt prov haha så lär ju inte bli underkänd iaf, känns bra haha :D Imorgon är jag ledig så jag & Marta ska in till stan och shoppa, sen blir det ridning på kvällen. Vet inte varför jag berättar alla planer och allt jag gjort på en och samma gång men nu vet ni iallafall haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0