händelselöst liv

Permalink Kategori: Vardag
händer i-n-g-e-n-t-i-n-g i mitt liv just nu. Så lite att jag börjar bli stressad över att inget händer haha, då mina vänner, då är det illa! Så orkar inte blogga, vet ej vad jag ska skriva om. Känns tråkigt att skriva om vardagen bara liksom. Men bara för att ha något att blogga om, mina senaste dagar:
 
måndag: chilla gärnet & sen åka till stallet för att rida Azar. Gick.. helt okej. Hade aldrig ridit honom förut och det är alltid svårt när man inte vet vilka knappar man ska trycka på osv. 

tisdag: spanska språkdag i skolan. Sprang runt i gamla stan och filmade lite medan det regnade och man blev allt blötare och blötare haha. Sen hem och rida, hoppade Gordon. Gick fort men det var kul haha. Påtal om kul, något som var lite kul och som jag blev väldigt glad över var när en tjej i min grupp kom fram och ba "hörde att du ramlat av, hur kunde det hända, du som rider så bra". Sånt värmer alltid! :D #låtmigskryta #hastagpåbloggen #yolo #dettaspårade #letsgåvidare

onsdag (idag): skola, hem, ska äta nu och sen ska erika komma så ska vi kolla på The Hunger Games :)
 
random bilder som itne passar inlägget men jaja

haha åh vadå inte fastna på bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0