work

Permalink Kategori: Vardag
jobbade 7-17 idag, 10 timmar och det känns i kroppen. Hann även klämma in en nyttig privatlektion på scherzo där :) Iaf, efter att ha jobbat i hundra år så kom jag hem, åt tacos, duschade, lade i hårinpackning, geggade på ansiktsmask och nu har jag precis kollat säsongsavslutiningen av tvd. Vet ni hur obehagligt det är att gråta med aniskitsmask?? Inget att rekomendera! Något jag däremot rekomenderar är att ni kollar säsongsavslutningen av tvd. Jag. Hade. Aldrig. Kunnat. Gissa. Mig. Till. Slutet!! 
jag i slutet när jag satt där och grät med min ansiktsmask helt förstörd och skräckslagen av slutet, på det helt slut i kroppen av dagens jobb.

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: jag har mailat dig nu :)

2013-05-20 | 15:50:17
URL: http://photossbyjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0