spindel var fjärde minut

Permalink Kategori: Vardag
hej på er!
tänkte berätta lite snabbt om dagen och gårdagen så att ni vet vad som hänt i mitt spännande liv!
 
onsdag: dagsverke! Jag och Erica dagsverkade i stallet mellan 7-16, gick bra. Vi städade foderkammaren vilket var nödvändigt om man säger så. För skojs skull räknade vi spindlar vi såg och vi såg 30st om inte mer. På 2 timmar då alltså, så 1 spindel var fjärde minut om jag räknat rätt. Riktigt onajs för oss som inte direkt är best buds med dom åttabenta äcklen. Iaf, vi stannade kvar för att kolla på när Isa red Schero mellan 17.10-18.00 & sedan kollade vi på nybörjargruppen samt hjälpte till lite. Jäklar vad duktiga dom var! 3e gången och dom kunde redan rida lätt. Det tog frippelt så långt tid om inte mer för mig haha. Åkte vid 19.00, så 12 timmar i stallet! Men det var iaf en jättemysig dag :)
iphonekameran♥ men smuts iallafall haha
ser ni spindeln?
 
idag: orienteringsdag i flaten! Mycket spännande att hitta dit, men vi kom fram i tid och det förflöt på ganska bra. 44 minuter på A-banan vilket resulterade ett A- vilket fortfarande är ett A, så jag är nöjd haha. Åkte hem, åkte till skolan för att hitta en balinbjudan, åkte hem & fixade Malins design.Nu ska jag trotsa regnet och åka till Erika för att göra middag, vi tänkte improvisera fram laxbiffar så vi får se hur det går haha!
bilder som vägrar rotera sig </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0